Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS

Работа для студентов, пенсионеров и школьников

Воскресенье, 05.05.2024

Як заробити гоші в інтернеті без вкладань: нішові блоги

Чому заробіток на нішовому блозі працює так, як того бажають клієнти

 блог в поміч

Що стосується заробляння грошей і відкриття потенційного бізнесу, нішеві оглядові сайти є одним з найбільш затребуваних методів для відкриття бізнесу в мережі.

Чому нішеві блоги ви питаєте? Все просто ... у більшості випадків вони охоплюють невелику нішу на ринку з меншою конкуренцією, і набагато простіше надати кінцевому користувачеві саме те, що він шукає.

В останні роки спостерігається бурхливе зростання ніші онлайн-послуг, програмного забезпечення та електроніки, оскільки багато партнерських програм, пов'язані з цими ринками, можуть виплачувати комісійні до 70%.

Навіть незважаючи на ці великі платежі і мільйони доларів у вигляді нових лідів і продажів, що генеруються щодня, йде багато часу і зусиль на створення успішного нішевого сайту. Читати статтю російською тут.

Основні причини, чому варто зробити такий вибір: нішовий блог

Сьогодні  розглянемо п'ять основних заходів і факторів, впливаючих на заробіток на блозі.

1. Позиціонуйте свій сайт для успіху!

Якщо ви хочете добитися успіху з оглядовим сайтом, вам потрібно не тільки підготувати і проаналізувати безліч інших сайтів в межах вашої ніші, але і планувати успіх. Коли у вас буде міцна основа, вам буде набагато простіше почати роботу з сайтом, надавати контент, що представляє цінність для вашої аудиторії, а потім просувати його таким чином, щоб отримати реальний трафік потенційних клієнтів і дохід для обох сторін. Ви і ваші рекламодавці.

Це те, що Рассел Руффіно вже давно проповідує. Коли він не створює свої власні компанії та бренди, він допомагає іншим пройти через той самий процес. Знову і знову, вся справа в підготовці і попередньому плануванні, яке йде в бізнес, або на сайт, що призведе до його можливого успіху.

Яскравий приклад цього можна побачити в різних статтях і тематичних дослідженнях, які Рассел публікує в своїх стратегіях і вебінарах. Здається, що всі вже роблять їх, але лише деякі з них здатні генерувати з них дохід у шість цифр в місяць.

Незважаючи на всі його корисні поради та рекомендації, тисячі людей прагнуть почати свій власний бізнес чи вести блог без будь-яких маркетингових досліджень. Найчастіше це відбувається тому, що більшість людей недостатньо терплячі, щоб витрачати час і зусилля, і просто хочуть побачити негайні результати. 

Це одна з багатьох поширених помилок у бізнесі, які роблять нові підприємці і власники бізнесу.

Положення сайту між покупцями і продавцями - перше керівництво. Хороший огляд сайту повинен бути нейтральним. Якщо ні, то будь-який зроблений відгук не дуже цінний і є не більше ніж рекламним інструментом. Відвідувачі, звичайно ж, не хочуть, щоб їх одразу ж направили на купівлю продуктів, оскільки їм потрібно дати можливість подумати, чи дійсно продукт відповідає їх очікуванням, чи ні. 

Це основний закон кожного оглядового блогу. Забути це означає дати погану базову основу для свого блогу, особливо коли ви вирішуєте описати різні електронні продукти, які майже збігаються один з одним. Ви просто не можете просувати конкретний продукт, якщо хочете зарекомендувати себе з якісними відгуками.

2. Зрозуміти ринковий інтерес надання послуг

Не має значення, чи збираєтеся ви почати місцевий бізнес або онлайн-бізнес, дуже важливо розуміти не тільки свою бізнес-модель, але і показники своєї аудиторії, хто вони, як ви їх отримуєте і що це буде коштувати при створенні нового бізнесу. Це один з найбільш важливих аспектів створення успішного нішевого сайту, але більшість власників сайтів і блогерів рідко приділяють цій вимозі достатньо часу.

Вся ця підготовча робота повинна бути виконана до того, як ви почнете створювати свій сайт і вибирати йому доменне ім'я. Ви ПОВИННІ зрозуміти суть свого бізнесу і те, як будете надавати послуги вашої аудиторії, щоб домогтися успіху. 

Незважаючи на всі ці корисні поради та рекомендації, тисячі людей прагнуть почати свій власний бізнес чи вести блог без будь-яких маркетингових досліджень. Найчастіше це відбувається тому, що більшість людей недостатньо терплячі, щоб витрачати час і зусилля, і просто хочуть побачити негайні результати. 

Підготовча робота складається з десяти пунктів для отримання постійного контакту:

  • Розробіть потужний контент
  • Зосередьтеся на клієнті і повністю вивчіть ринок
  • Почніть з малого і поступово рухайтеся вперед
  • Враховуйте свої сильні сторони, навички і час
  • Оточіть себе радниками і наставниками
  • Напишіть бізнес-план
  •  Майте пристрасть до того, що ви робите

Якщо ви дотримуєте всі ці вимоги, то немає ніяких причин, чому ви не повинні домогтися успіху в своєму онлайн-бізнесі або навіть на нішевому сайті.

3. Станьте унікальними і забезпечте велику цінність вмісту

Чи знаєте ви, що в даний час в Інтернеті більше мільярда активних сайтів? Це так!
З такою великою кількістю сайтів в мережі, насправді немає необхідності створювати новий сайт або веб-контент тільки для того, щоб викласти його там. Якщо ви це зробите, ви не просто витрачаєте час своєї аудиторії, але і своє власне.

Щоб виграти в Інтернеті, вам потрібно надати кращий досвід (або контент), в порівнянні з вашими конкурентами.

Коли справа доходить до заробляння грошей за допомогою партнерського маркетингу або нішевих оглядових сайтів, все зводиться до того, щоб зайняти як можна більш специфічну нішу, а також скорочувати всі релевантні пошуки і продукти.

В якості ідеального прикладу це можна побачити при пошуку огляду офісної гарнітури. Звичайно, це супер загальна і не дуже сексуальна тема, про яку потрібно писати, але це послуга і продукт, який потрібен людям.

При відвідуванні оглядового сайту, згаданого вище, ви не тільки зможете знайти інформацію про продукт офісних гарнітурах, ви також побачите, як вони надають статті та огляди про інших відповідних продуктах і послугах.

Це ідеально підходить для власників сайтів та їх аудиторії по ряду причин, таких як:

  • Надання відвідувачеві сайту безлічі варіантів на вибір
  • Полегшити для Google, щоб побачити конкретну нішу на сайті
  • Пошук відповідних партнерів сайту для створення посилань і створення контенту
  • Завжди знаючи, коли писати нові огляди останніх продуктах

У наші дні, коли в інтернеті так багато конкуренції, займи свою нішу і стань кращим джерелом інформації.

4. Пишіть відгук про те, що ви розумієте і цінуєте

Як і в будь-якому іншому бізнесі, якщо ви не зацікавлені в цьому ... тоді це просто інша робота.

Це одна з багатьох переваг ведення онлайн-бізнесу та участі в партнерській програмі. Ви можете не тільки перетворити свій досвід і захопленість в онлайн-бізнес, але також може отримати широкий спектр партнерських програм і можливостей, які просто чекають вас.

Як і в наведеному вище прикладі з офісними гарнітурами, ми можемо зробити те ж саме з конкретним адаптером для мобільного пристрою або навушниками. Знову ж, не сама захоплююча тема в світі, але якщо ви вже працюєте з мобільними пристроями і електронікою, це може бути те, про що у вас є багато знань... і, можливо, навіть пристрасть.

Якщо це так, ви також будете знати, що є різні дроти, адаптери, гарнітури і роз'єми для різних моделей та продуктів. Коли справа доходить до пошуку таких продуктів в Інтернеті, багато людей звертаються до пошуку в Google.

Якщо ви запускаєте партнерський сайт для чого-небудь, що має конкретну модель або серійний номер, це може бути величезною перевагою для вашої аудиторії, а також допомогти з поліпшеним SEO і пошуковим рейтингом.

Багато хто з кращих нішевих сайтів, присвячених описам продуктів, використовують «потворні» і прості таблиці для розміщення інформації про свої продукти. Це може бути не найпривабливішим дизайном, але це робить чудеса, щоб ваша аудиторія натискала рекламний банер. Особливо при використанні простого синього тексту гіперпосилання.

Ще один відмінний приклад цього - Amazon.com. Шукайте будь-які мобільні телефони , і вони не тільки нададуть вам результати, але і спростять користувачам фільтрацію результатів за їх фактичним пристрою, моделі та марки.

Створюючи оглядовий сайт будь-якого типу, чим простіше для вашої аудиторії буде знайти те, що вони шукають, тим легше буде їм діяти - це означає, що для вашого сайту буде більше потенційних клієнтів, комісійних і партнерських комісій.

5. Зосередьтеся на потребі користувача і зробіть заклик до дії

Так, контент-це король, і це надзвичайно важливо, але тим важливішим є заклик до дії.
У багатьох прикладах, згаданих у цьому пості мова йде про те, щоб дати аудиторії саме те, що вони шукають, а також зробити пошук максимально простою і легкою. Ми розглянули важливість наявності:

  • детальні огляди для вашої аудиторії;
  • виділено назви продуктів і моделей;  
  • знаєте свою аудиторію та їхні потреби;
  • створюєте кращий контент, ніж конкуренти.

Тим не менш, навіть незважаючи на все це... вам все одно потрібно створити хороший заклик до дії!

Найбільші і кращі сайти в світі мають гарні домашні сторінки з негайним закликом до дії. Це може бути не так з нішевими оглядовими сайтами, але вони як і раніше відмінно підходять для дослідження і отримання нових ідей.

З безлічі різних речей, які ви повинні враховувати при створенні успішного сайту, це найважливіше, але також і надзвичайно просте. Крім того, не надто ускладнюйте процес. "ЗАВАНТАЖИТИ" (нехай це буде просто нерозумно) часто працює найкраще.
«КЛАЦНІТЬ ТУТ» і «ЗАМОВИТИ ЗАРАЗ» як і раніше є закликом до дії і викликають слова, які люди знають і шукають.

Писати їх великим шрифтом синього кольору – це гарна ідея для початку.
Якщо ви розбираєтеся в дизайні сайту, HTML, відстеження аналітики або у тому, що вам потрібно, не соромтеся запускати спліт-тести з різними закликами до дій, кольоровим текстом і зображеннями.

Якщо у вас достатньо трафіку і ви можете постійно стежити за процесом, це може суттєво вплинути на загальну відвідуваність і продажі.

Як почати роботу з партнерським нішевим сайтом

Почати роботу з новим сайтом або блогом дуже легко. Насправді, ви можете стежити за моїм покроковим процесом тут і в найближчі кілька хвилин жити з власним сайтом.

Тим не менш, як вже згадувалося у цій статті, потрібно багато часу і зусиль, щоб увійти в процес підготовки, і переконатися, що уявляєте цінність для аудиторії, а також виходите на ринок, з яким можете конкурувати.

Те, що ви вибрали нішу на ринку, не означає, що отримаєте негайний успіх. Навіть нішеві ринки бувають великих і малих розмірів.

Враховуйте все, що ми виклали в цій статті, а також переконайтеся, що створення контенту, просування і бізнес-модель мають сенс.



Цікаві статті для ноачків:

Категория: Заработок в сети без вложения средств | Добавил: rekun22 (18.12.2018) | Автор: Gennadii E W
Просмотров: 517 | Теги: блог, заробіток грошей в інтернеті, заробіток на блозі | Рейтинг: 3.0/1
Всего комментариев: 0
avatar