Ваш секретний чек-лист про заробіток на блозі
Про що ви подумали, коли побачили заголовок цієї статті? Можливо про те, що вона допоможе вам почати заробляти з успішним блогом, і покаже кілька популярних прикладів. Або ж ви вирішили, що знаєте як створювати круті блоги, і що будь який блог легко завести, тому чималенька сума прибутку – це дрібниці. В такому випадку ви маєте рацію тільки наполовину. Блог просто створити – це факт, для цього вам не потрібні великі грошові для вкладення. Але не забувайте, що в мережі існує більше 300 мільйонів блогів. Знаєте скільки з них заробляють? Тільки деякі. Зарабіток на блозі — табу, котре необхідно зламаті
Тому, сьогодні ми проведемо вас через основні моменти створення не тільки успішного і прибуткового блогу, але і джерела вашого прибутку в шестизначному розмірі протягом року. Перед тим як почати, найважливіше, про що вам варто пам'ятати читаючи статтю і створюючи блог:
Він вимагає вашої повної віддачі і цілеспрямованості. Тут не вийде працювати в півсили і при цьому очікувати крутих результатів. Тоді нічого не спрацює. Для того, щоб заробляти на блозі, ви повинні розробити реальну бізнес модель, і ось в чому я вам допоможу. Настав час розібратися, як блогінг допомагає вам розвивати бізнес і як створити блог, який принесе в майбутньому прибуток. Готові вчитися зі мною і покроково будувати один з кращих бізнес-блогів? Тоді Поїхали! Крок 1: Знайте свою нішу, і вашу аудиторіюХочете завести блог? Успіх блогу буде залежати від його підготовки перед тим, як він стане доступний користувачам. Тому вам обов'язково потрібно розписати бізнес-план, на який ви б спиралися в процесі роботи. Як і будь-який інший бізнес, блогінг передбачає величезну кількість роботи і планування – у вас повинна бути стратегія і конкретний план перед початком роботи. У цьому бізнес плані вам не потрібно прописувати наймання співробітників, отримувати ліцензію на франшизу або навіть прописувати інвентар і його зміст-перш за все вам потрібно подумати про тему блогу і підходящої бізнес-моделі. У світі блогінгу і створення контенту це називається нішевим маркетингом.
Прочитайте керівництво по заробітку в моєму блозі і ви побачите, як я поетапно пояснюю процес переходу від загальної теми на кшталт "баскетбол" до "баскетбол тренування", а потім до "кросівки для баскетбольних тренувань". Уявіть трьох різних користувачів, що вбивають ці ключовики в пошук. Хто з них знає, що шукає? І хто з них є більш потенційним покупцем продукту, пов'язаного з баскетболом? "Кросівки для баскетбольних тренувань" звичайно ж! Щоб розширити кругозір, перевірте більше джерел і порад на цю тему в даній статті, де я описав три простих способи заробити на нішевому блозі. Крок 2: Створення контенту із закликом до дії
Як вести блог для бізнесу? Так, як описано в цьому кроці! Після того, як ви визначилися з виграшною нішею на ринку, можна планувати контент. Саме на цьому етапі помиляються багато блогерів і власники вебсайтів. Створення контенту безсумнівно важливий етап, але без заклику до дії і продуманого методу монетизації, це просто ще один набір інформації, серед всіх, доступних в інтернеті. Правда в тому, що вашому сайту потрібно близько 5-10 сторінок, щоб контент був корисний. Однак, вкрай важливо переконатися в тому, що контент на цих сторінках набагато корисніший і цікавіший, ніж той, що надають користувачам конкуренти. Сторінки вашого вебсайту повинні працювати як воронка продажу, або як сторінка для покупки вами рекламованого товару. Повертаючись до прикладу "кросівки для баскетбольних тренувань", ви можете не тільки розкрити цю тему, але і надати інформацію, яку шукають користувачі перед покупкою взуття, або наприклад курсу тренувань. Я розповідаю в оглядах і гідах на теми того, як стрибати вище, які кросівки в цьому допоможуть, які вправи будуть корисні для високих стрибків і т. д. Всі ці питання таргетують одну цільову аудиторію. Що з цим робити? Обов'язково включити "заклик-к-дії" в ваш контент, щоб після його прочитання користувачі не покидали сайт, а здійснювали дію. Якщо ви думаєте, що баскетбольна ідея – поганий приклад, і на цьому неможливо заробити суму в шестизначний розмірі, подумайте ще раз! Деякі продукти-бестселери на ClickBank призначені для курсів баскетбольних тренувань, зокрема відпрацювання стрибків, і приносять величезні гроші кожен місяць. Якою має бути ідеальна реклама
Крок 3: Реклама, реклама, реклама! Отже, обраний нішевий фокус для нашого сайту. Ми також створили корисний інформативний контент, що містить вбудовану кнопку заклику до дії. Ми майстри блогінгу? Не зовсім. Тепер необхідно сфокусуватися на найголовнішій частині: Просуванні контенту!
Якщо ви хочете домогтися успіху в блогінгу, ви повинні робити акцент на результати в пошуковій системі. До того ж, варто подбати про залучення таргетованого трафіку на ваш сайт. Нижче ви знайдете список кращих способів залучення трафіку на сайт, і поліпшення вашої позиції в ранжируванні пошукової системи:
Не думайте, що успіх прийде швидко, і що вам буде легко отримати прибуток тільки при створенні контенту. Однак, це також нічого вам не буде коштувати. У мене вийшло створити сайт, який приніс більше $800.000 чистого прибутку протягом пари місяців (без платної реклами), незважаючи на те, що таке трапляється дуже рідко. Бізнес модель про яку я кажу має довгострокову перспективу і працює до цих пір. Якщо ви будете слідувати всім порадам і думати наперед, ви точно досягнете відмінних результатів! Бонусний Крок: Платний трафік і лідогенераціяТепер, коли ви вже засмучені новиною, що заробити за одну ніч не вийде, я дам вам ще одну важливу пораду. Якщо ви хочете заробляти онлайн, вам потрібно інвестувати гроші в процес. Особливо це стосується тих, хто не хоче сидіти склавши руки, в очікуванні коли ж пошуковик проіндексує ваш сайт, в той же час сподіваючись що його авторитет виросте самостійно, і сайт сам буде ранжуватися вище конкурентів.
Просто таргетируйте ту ж аудиторію, на яку працювали весь цей час, але на цей раз постарайтеся скористатися платними ключовими словами, демографічними аудиторіями в Facebook Ads, і арбітражем на інших сайтах, відправляючи користувачів у воронку продажів. Щоб масштабуватися ще більше, після того як ви привернули достатньо людей на оферы партнерок і заробили непогані гроші на арбітражі, ви можете приступити до створення і просування вашого власного продукту або послуги. Таким чином ви почнете отримувати 100% прибуток. Зрештою, ви – творець платформи, і це ви набрали цільову аудиторію. Чому б не залишити весь дохід собі? Таким чином ваш блог перетворюється на стабільний, реальний бізнесДотримуйтесь цих кроків і завжди фокусуйтеся на кінцевій меті всієї вашої роботи: надання цінної інформації відвідувачам вашого сайту. Що станеться тоді, запитаєте ви? Успіх! Тому що ви будете знати, як ефективно піднести матеріал, застосувати його в якості бізнес-моделі, і заробити на цьому! | |||||
| |||||
Просмотров: 452 | |
Всего комментариев: 0 | |