Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS

Работа для студентов, пенсионеров и школьников

Воскресенье, 01.12.2024

Способи реклами партнерських посилань

Як і де краще рекламувати партнерські посилання

Як і де краще рекламувати партнерські посилання

Давайте сьогодні поговоримо про те, які способи реклами партнерських посилань існують сьогодні в онлайн-просторі.

Безкоштовні способи реклами

Використовуючи безкоштовні методи просування ваших партнерських посилань, будьте готові до того, що результат буде не таким ефективним, як при роботі з платними способами реклами, та й часу це займе більше. Але тим не менше не варто від них відмовлятися, адже це хороша можливість набрати передплатників і поповнити свою базу без грошових вкладень.

1. Реклама на сайті / блозі / в співтоваристві.  

Цей спосіб ідеальний для тих, у кого є власний відвідуваний сайт, популярний блог або група в соцмережі. Ви можете публікувати цікаві пости, писати статті і вставляти в них партнерські посилання. І навіть якщо свого сайту у вас немає, але ви любите спілкуватися, у вас багато друзів у соцмережах, вашу стрічку переглядає велика кількість людей, не зайвим буде розмістити партнерські посилання в своїх постах: напевно хтось зацікавиться і пройде за ним.

2. Реклама в соцмережах

 Реклама в соцмережі

Крім платного способу реклами Вконтакте або на Фейсбуці можна пропіарити партнерські посилання і на безкоштовній основі. Як це зробити?

Виберіть безкоштовний продукт, який хочете прорекламувати, а потім через пошук знайдіть у соцмережі відповідну тематичну групу, в якій ваша реклама може принести максимальну віддачу. Звертайте увагу на чисельність групи, а також на її активність: як часто публікуються пости, коментуються вони. Все це потрібно для того, щоб ваш пост побачили дійсно живі люди, а не накручені «боти».

Якщо вас все влаштовує, напишіть адміністратору групи і запропонуйте надати йому контент (цікавий пост, статтю) взамін на дозвіл пропіарити в ньому свою партнерську посилання. Цей спосіб буде вигідним та адміністратору (він отримає матеріал для групи, і таким чином ви знімете з нього частину обов'язків), і вам (тут коментарі зайві). А далі аналізуйте приріст бази: якщо цей спосіб реклами принесе вам передплатників, можна користуватися і далі, а якщо немає – є сенс пошукати іншу групу або зосередитися на інших методах.

Платні способи реклами

Якщо ви хочете отримати по-справжньому хороші результати вже незабаром, без вкладень не обійтися. Але плюс в тому, що платні способи реклами можуть окупитися з лишком і принести вам велику кількість передплатників і вагомі продажу – головне, підійти до вибору рекламної кампанії з розумом.

1. Контекстна реклама.

Найбільш популярний спосіб реклами на платній основі – це Яндекс Директ.
 

Коли ви вбиваєте в пошуковий рядок який-небудь запит, в результатах пошуку відображається список відповідних сайтів. Перші три з них – це реклама, тобто сайти тих компаній, які скористалися послугами Яндекс.Директ і створили рекламну кампанію. Ви як партнер теж можете використовувати цей спосіб для просування партнерських посилань.

Причому вартість рекламної кампанії ви можете встановити самі. Цей спосіб допоможе набрати передплатників за невеликою ціною, але не одноразово: вони будуть приходити поступово, поки діє ваша кампанія.

Єдина ремарка: якщо ви ніколи не працювали з Яндекс.Директ, є сенс хоч трохи розібратися в ньому, щоб не злити гроші в нікуди і не розчаруватися. Якщо ви витратите деякий час на освоєння цього способу реклами, надалі він може принести гарний прибуток.

2. Групові взаимопиары

Це, мабуть, найшвидший і найпростіший спосіб набрати передплатників. Взаимопиар – це акція, під час якої кілька авторів-учасників одночасно відсилають своїм передплатникам запрошення на загальну сторінку, де зібрані всі їхні пропозиції. Люди проходять за посиланням, переглядають безкоштовні матеріали, підписуються на вподобаних авторів і потрапляють до них в базу. Виходить своєрідний обмін передплатниками між учасниками піару.

Якщо у вас ще немає своєї бази, то взаимопиары – відмінний спосіб для того, щоб набрати її з нуля. В цьому випадку брати участь ви зможете тільки платно. В Інтернеті існує велика кількість різних акцій взаимопиаров, вартість участі від 1000 до 3000 рублів.

За участь в акції можна набрати приблизно від 50 до 200 передплатників (це буде залежати від актуальності вашого безкоштовного продукту, а також від розмірів баз інших авторів). Приємна новина в тому, що в подальшому ви зможете брати участь в подібних піарах вже Безкоштовно, коли наберете мінімум 500 передплатників. При цьому ваша база повинна бути «живою», тобто відкривати ваші листи і переходити по посиланнях. В іншому випадку є ризик отримати бан від організаторів акції.

3. Платна реклама в соцмережах.

3. Платна реклама в соцмережах.

Це досить простий і зручний спосіб для піару партнерських посилань. Ви можете створити Вконтакті або на Фейсбуці рекламну кампанію, схожу на кампанію в Яндекс.Директ. Для цього треба перейти на вкладку «Реклама», заповнити всі поля, визначитися з бюджетом реклами, внести необхідну суму, і ваше оголошення почне показуватися користувачам.

Інший ефективний спосіб – платна реклама в групах і спільнотах. На відміну від безкоштовного методу, який передбачає створення корисного контенту в обмін на піар вашої партнерської посилання, тут ви домовляєтеся з адміністратором тільки про ціну і періодичності показу вашого поста, ніяких інших дій від вас не вимагається.

4. Реклама в чужих розсилках, банерна реклама.

Якщо у вас немає свого сайту і своєї бази передплатників, можна замовити рекламу тим, у кого сайт і база є. Наприклад, ви працюєте з партнерками на жіночу тематику: відносини, заміжжя, секс і т. д. Пошукайте тематичні сайти, підходящі вам: як правило, у них існують виділені місця під рекламні банери. Якщо відвідуваність сайту висока, ваша пропозиція побачить велику кількість людей.

Те ж і з чужими розсилками: ви можете замовити платну рекламу у автора, чия база підходить вам за тематикою.

Важливо розуміти, що працюючи з партнерками, ви можете піти двома шляхами:

  •  обмежитися тільки рекламою партнерських посилань
  •  або набирати власну базу передплатників.

Другий спосіб більш трудомісткий, вам доведеться докласти деяких зусиль і витратити час, але і результат буде в рази краще!

Адже власна база – це, без перебільшення, «золотий актив» будь-якого партнера, і зі своїми передплатниками ви можете працювати і далі, роблячи їм нові пропозиції і отримуючи нові партнерські продажу.

Які переваги вам дає своя база передплатників і як її набирати, ви дізнаєтеся в наступному листі. Слідкуйте за розсилкою!


Корисна інформація:

Категория: Мои статьи | Добавил: rekun22 (04.12.2018) | Автор: Gennadii E
Просмотров: 425 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar