Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS

Работа для студентов, пенсионеров и школьников

Воскресенье, 12.05.2024

Реальний заробіток в інтернеті без вкладень: копирайтинг

Заробіток грошей в інтернеті: копирайтер

Заробіток грошей в інтернеті

Вітаю вас, друзі! Сьогодні я хочу поділитися з вами своїми міркуваннями на одну дуже цікаву тему. У більшості авторів з будь-якої категорії є своя точка зору щодо того, з чого починати свою кар'єру і як йти по кар'єрних сходах. Поспілкувавшись тривалий час з копірайтерами я вивела для себе дві стратегії:

Дві стратегії побудови карєри копирайтера

1. Стратегія пасивна.

Суть даної стратегії полягає в постійному підвищенні своїх навичок і кваліфікації. Хтось це робить за допомогою безкоштовних курсів, хтось навіть становить статтю витрат для придбання платних матеріалів. 

Звичайно, копірайтери, які дотримуються цього принципу, досягають добрих результатів: якість їх текстів підвищується, замовники залишаються задоволені роботою з ними, їх портфоліо стає прикладом для наслідування, і природними темпами такі автори рухаються вперед по кар'єрних сходах. 

Пригнічує лише одне: темпи ці ну занадто вже черепашачі. Так, багато з їх разових замовників стають замовниками постійними, деякі замовники починають їх рекомендувати своїм друзям і знайомим.

Але все це відбувається дуже повільно. Копірайтерам, цієї стратегії, доводиться витрачати час на пошук нових замовлень, і часто, на жаль, безрезультатно. Їх ідеальне портфоліо втрачається в числі не настільки блискучих, але більш наполегливих і сміливих портфоліо колег. І підйом на кожну нову сходинку кар'єрних сходів може тривати місяцями, а то й роками.

2. Стратегія активна. 

Найбільш сміливі, активні і амбітні копірайтери користуються стратегією швидкого підкорення вершин. Вони, як правило, беруть замовників «напором». Ці автори не перестають удосконалюватися в навичках спілкування з замовниками, часто шукають нові шляхи виходу на клієнтів, знаходять нові важелі тиску. 

Вони настільки сильно одержимі ідеєю швидкого підкорення вершин своїх кар'єрних сходів і досягнення високого рівня заробітку, що забувають підвищувати свій професійний рівень. 

Так, велика практика дає хороші результати. Ці автори швидко освоюють навички складання різних типів текстів, але вони не заглиблюються в теорію, тому якість їх текстів з часом стає неспівмірними з ціною, на яку вони претендують. 

Висилаючи посилання на своє портфоліо новим замовникам, вони дивуються від того, що замовник не погоджується з ними працювати. Переступаючи через чергову цінову щабель, вони починають втрачати замовників, яких зуміли зберегти завдяки своїм навичкам переконання, а нових замовників їм стає знайти все складніше. 
І, нарешті, настає момент, коли автор, наступний цим принципом, розуміє, що йому необхідно переглянути свою стратегію.

Як ви бачите, обидві стратегії мають як позитивні, так і негативні сторони. Гідність першої стратегії полягає в тому, що вона дозволяє планомірно йти вперед, повільно, але вірно підкоряючи вершини кар'єрної драбини. 

Гідність другої стратегії полягає в тому, що її використання дає дуже швидкий ефект. Але і та, і інша лінії поведінки в самий непередбачуваний момент змушують зупинитися.

Розглядаючи ці стратегії, я провела аналогію між просуванням фрілансерів по кар'єрних сходах і просуванням сайтів в пошукових системах. 

Ще кілька років тому ніхто і не думав займатися просуванням сайтів. Єдиним способом підвищення позицій сайту у видачі пошуковими системами було підвищення якості ресурсу. Ця стратегія довгий час добре спрацьовувала. Але що ми бачимо зараз? 

Дійсно якісні ресурси, надають корисну і цінну інформацію, губляться на сотих сторінках видачі. Ресурси ж, які не несуть ніякої цінності для абсолютної більшості користувачів, видаються в числі перших по самим високочастотним запитам.

В результаті хто більше заробляє? Той, хто цілодобово працює над підвищенням якості свого ресурсу, або той, хто скуповує посилання і грамотно оптимізується? 

Але просуватися теж потрібно з розумом. Якщо сайт не буде нести ніякої цінності для відвідувачів, рано чи пізно пошукові системи відправлять його в надра видачі.
У той час, коли я починала свою роботу в якості фрілансера, єдиним методом кар'єрного росту був метод проб і помилок. 

Розвиток системи копирайтингу

Матеріалів, що дозволяють швидше освоїти навички письма, практично не було, так само як і інформації про копірайтинг. 

Як і більшість колег, які починали свою кар'єру 3 роки тому, я могла вчитися лише у зарубіжних авторів. Але далеко не всі принципи зарубіжного копірайтингу застосовні до копірайтингу вітчизняному. Адже менталітет західних читачів дуже відрізняється від нашого.

Сьогодні ж у початківців авторів, у копірайтерів і просто рерайтерів, які ще сумніваються в тому, яким шляхом піти, з чого почати і як продовжити, є маса можливостей. 

Крок вперед

Перші навчальні матеріали почали з'являтися роки 2 тому, принаймні, саме тоді вони стали набирати популярність. 

Матеріалів, які навчають правильній взаємодії з замовниками, поки не так багато, але вони вже є, і ті, хто ними користується, виграє в найголовнішому – в часі. А дорожче нього в нашому житті нічого немає. 

Але найголовніше, що я хочу донести до вас сьогодні, – це те, що в нашій справі необхідно знайти золоту середину. Опановуючи навички письма, не забувайте працювати над технікою взаємодії з замовниками! Інакше ваші зусилля будуть марні. 
Ну, а наостанок хотілося б дізнатися, який з цих стратегій користуєтеся ви і яких результатів досягли? Цікаво буде познайомитися зі статистикою.

Категория: Заработок в сети без вложения средств | Добавил: rekun22 (25.12.2018) | Автор: Тетяна Корнєва E W
Просмотров: 432 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar