Заробіток грошей в інтернеті: копирайтерВітаю вас, друзі! Сьогодні я хочу поділитися з вами своїми міркуваннями на одну дуже цікаву тему. У більшості авторів з будь-якої категорії є своя точка зору щодо того, з чого починати свою кар'єру і як йти по кар'єрних сходах. Поспілкувавшись тривалий час з копірайтерами я вивела для себе дві стратегії: Дві стратегії побудови карєри копирайтера1. Стратегія пасивна.Суть даної стратегії полягає в постійному підвищенні своїх навичок і кваліфікації. Хтось це робить за допомогою безкоштовних курсів, хтось навіть становить статтю витрат для придбання платних матеріалів. Звичайно, копірайтери, які дотримуються цього принципу, досягають добрих результатів: якість їх текстів підвищується, замовники залишаються задоволені роботою з ними, їх портфоліо стає прикладом для наслідування, і природними темпами такі автори рухаються вперед по кар'єрних сходах. Пригнічує лише одне: темпи ці ну занадто вже черепашачі. Так, багато з їх разових замовників стають замовниками постійними, деякі замовники починають їх рекомендувати своїм друзям і знайомим. Але все це відбувається дуже повільно. Копірайтерам, цієї стратегії, доводиться витрачати час на пошук нових замовлень, і часто, на жаль, безрезультатно. Їх ідеальне портфоліо втрачається в числі не настільки блискучих, але більш наполегливих і сміливих портфоліо колег. І підйом на кожну нову сходинку кар'єрних сходів може тривати місяцями, а то й роками. 2. Стратегія активна.Найбільш сміливі, активні і амбітні копірайтери користуються стратегією швидкого підкорення вершин. Вони, як правило, беруть замовників «напором». Ці автори не перестають удосконалюватися в навичках спілкування з замовниками, часто шукають нові шляхи виходу на клієнтів, знаходять нові важелі тиску.
Так, велика практика дає хороші результати. Ці автори швидко освоюють навички складання різних типів текстів, але вони не заглиблюються в теорію, тому якість їх текстів з часом стає неспівмірними з ціною, на яку вони претендують. Висилаючи посилання на своє портфоліо новим замовникам, вони дивуються від того, що замовник не погоджується з ними працювати. Переступаючи через чергову цінову щабель, вони починають втрачати замовників, яких зуміли зберегти завдяки своїм навичкам переконання, а нових замовників їм стає знайти все складніше. Як ви бачите, обидві стратегії мають як позитивні, так і негативні сторони. Гідність першої стратегії полягає в тому, що вона дозволяє планомірно йти вперед, повільно, але вірно підкоряючи вершини кар'єрної драбини. Гідність другої стратегії полягає в тому, що її використання дає дуже швидкий ефект. Але і та, і інша лінії поведінки в самий непередбачуваний момент змушують зупинитися.
Ще кілька років тому ніхто і не думав займатися просуванням сайтів. Єдиним способом підвищення позицій сайту у видачі пошуковими системами було підвищення якості ресурсу. Ця стратегія довгий час добре спрацьовувала. Але що ми бачимо зараз? Дійсно якісні ресурси, надають корисну і цінну інформацію, губляться на сотих сторінках видачі. Ресурси ж, які не несуть ніякої цінності для абсолютної більшості користувачів, видаються в числі перших по самим високочастотним запитам. В результаті хто більше заробляє? Той, хто цілодобово працює над підвищенням якості свого ресурсу, або той, хто скуповує посилання і грамотно оптимізується? Але просуватися теж потрібно з розумом. Якщо сайт не буде нести ніякої цінності для відвідувачів, рано чи пізно пошукові системи відправлять його в надра видачі. Розвиток системи копирайтингуМатеріалів, що дозволяють швидше освоїти навички письма, практично не було, так само як і інформації про копірайтинг. Як і більшість колег, які починали свою кар'єру 3 роки тому, я могла вчитися лише у зарубіжних авторів. Але далеко не всі принципи зарубіжного копірайтингу застосовні до копірайтингу вітчизняному. Адже менталітет західних читачів дуже відрізняється від нашого. Сьогодні ж у початківців авторів, у копірайтерів і просто рерайтерів, які ще сумніваються в тому, яким шляхом піти, з чого почати і як продовжити, є маса можливостей. Крок впередПерші навчальні матеріали почали з'являтися роки 2 тому, принаймні, саме тоді вони стали набирати популярність.
Але найголовніше, що я хочу донести до вас сьогодні, – це те, що в нашій справі необхідно знайти золоту середину. Опановуючи навички письма, не забувайте працювати над технікою взаємодії з замовниками! Інакше ваші зусилля будуть марні. | ||||
| ||||
Просмотров: 432 | |
Всего комментариев: 0 | |